Home » Acasă » „ENGLISH THROUGH ENTREPRENEURSHIP”-LANSAREA PROIECTULUI DE PARTENERIAT STRATEGIC ÎNTRE ȘCOLI

LANSAREA PROIECTULUI DE PARTENERIAT STRATEGIC ÎNTRE ȘCOLI
„ENGLISH THROUGH ENTREPRENEURSHIP”

NR. PROIECT: 2015-1-BE02-KA219-012293_4

Începând cu 1 septembrie 2015, la Colegiul Tehnic „Mihai Băcescu” Fălticeni, se derulează Proiectul de parteneriat strategic între școli cu titlul ”ENGLISH THROUGH ENTREPRENEURSHIP”, Nr.2015-1-BE02-KA219-012293_4.
Proiectul se desfășoară în perioada 01.09.2015 – 30.04.2018 și este finanțat de Uniunea Europeană prin Programul ERASMUS+, Acțiunea Cheie 2, Parteneriate strategice pentru susținerea de bune practici în domeniul școlar.
Coordonatorul proiectului este ATHENEUM IRISHOF KAPELLEN din Belgia iar parteneri sunt:
1. COLEGIUL TEHNIC “MIHAI BĂCESCU” Fălticeni, România
2. PRVA GIMNAZIJA VARAZDIN, Croatia
3. OZEL IHLAS ANADOLU LISESI, Istambul, Turcia
4. TILLER VIDEREGÅENDE SKOLE, Trondheim, Norvegia
OBIECTIVUL GENERAL al proiectului este dezvoltarea și consolidarea competențelor de comunicare în limba engleza și a abilităților antreprenoriale ale elevilor, folosind metode inovative, astfel încât să poată avea o mobilitate sporită și să fie capabil să facă față provocărilor pieței muncii în Europa.
OBIECTIVE SPECIFICE
1. Dezvoltarea competențelor de comunicare în limba engleză ale elevilor, prin utilizarea unor metode și strategii inovative în învățarea limbii engleze, în diferite teme de antreprenoriat;
2. Îmbunătățirea competențelor antreprenoriale ale studenților prin scrierea unui plan de afaceri internațional;
3. Stimularea creativității, inovației și utilizarea TIC pentru îmbunătățirea calității educației și formării profesionale a elevilor.
Proiectul se adresează elevilor cu vârste cuprinse între 15 și 19 ani, de la Colegiul Tehnic ”Mihai Băcescu” Fălticeni, iar grupul țintă este format din 15 elevi și 5 profesori de diferite specialități.
În cadrul proiectului se vor desfășura cinci activități transnaționale de învățare/predare/formare sub formă de schimburi de grupuri de elevi pe termen scurt, la care vor participa câte 6 elevi și doi profesori din fiecare școală parteneră.

Coordonator proiect,
prof. Monoranu Mihaela Doina

Leave a Reply