Home » Acasă » Contemporary Literacy in Contemporary Kids – C.L.I.C.K

click

Proiect Strategic Erasmus+ KA2

NR. 2015-1-EE01-KA219-013456_3

TITLUL ”Contemporary Literacy in Contemporary Kids” – C.L.I.C.K
Alfabetizare contemporană pentru tinerii contemporani

PERIOADA DE IMPLEMENTARE: 01.09.2015 – 31.08.2017

Coordonator: prof. dr. Mihaela Jarcău

PARTENERI
ŢARA – INSTITUŢIA
Estonia – Tartu Tamme Gümnaasium – coordonatorul proiectului
Denmark – 10iCampus
Portugalia – Centro de Formação Profissional das Indústrias da Madeira e Mobiliário (CFPIMM)
Romania – Colegiul Tehnic Mihai Bacescu
Spain – Colegio Rivas Luna
Turkey – Tevfik Seno Arda Anadolu Lisesi

INFORMAŢII GENERALE
SCOP

În cadrul Proiectului de Parteneriat Strategic Contemporary Literacy in Contemporary Kids — C.L.I.C.K – 2015-1-EE01-KA219-013456_3, din cadrul Programului Erasmus+, componenta KA2, s-a stabilit un parteneriat strategic între șase școli secundare și profesionale care are intenția de a schimba modul în care vor învăța elevii dar și modul în care vor preda profesorii. Elevi cu vârsta cuprinsă între 16 şi 18 ani beneficiari ai acestui proiect, vor deveni elevi eficienţi ai secolului 21, iar profesorii lor avocați devotați ai predării inovatoare.

1. OBIECTIVE Dezvoltarea abilităților digitale, tehnologice, ale tehnologiei informațiilor, mass-media, precum şi alfabetizării politice și interculturale pentru 108 elevi din învățământul liceal și profesional, cu vârsta cuprinsă între 16-18 ani, din Danemarca, Estonia, Portugalia, România, Spania și Turcia, prin metode inovatoare, centrate pe elev pe toată durata proiectului.
2. Dezvoltarea abilităților de predare inovative printr-o colaborare și cooperare transnațională intensivă în cadrul proiectului pentru 24 cadre didactice din Danemarca, Estonia, Portugalia, România, Spania și Turcia.

GRUPUL ŢINTĂ
108 elevi din învățământul liceal și profesional, cu vârsta cuprinsă între 16-18 ani, din Danemarca, Estonia, Portugalia, România, Spania și Turcia.
24 cadre didactice din Danemarca, Estonia, Portugalia, România, Spania și Turcia.

REZULTATE AŞTEPTATE
• materiale de promovare, (logo, slogan, site, afiş, pliante, flyere, pagina facebook);
• e-broșura;
• site-ul proiectului.

Tipuri de activităţi:
întâlniri de lucru, mese rotunde, ateliere de lucru, workshopuri, lecții deschise, schimb de bune practici, activităţi de monitorizare, diseminare şi evaluare.
Mobilități transnaționale:
1. Tartu, Estonia, noiembrie 2015
2. Izmit, Turcia, mai 2016
3. L’Eliana, Spania, mai 2017
Mobilități transnaționale de învățare:
1. “Digital and technology literacy” in Lordelo, Portugal, februarie 2016
2. “Information and media literacy” in Falticeni, Romania, octombrie2016
3. “Political and intercultural literacy” in Varde, Denmark, aprilie 2017

2 thoughts on “Contemporary Literacy in Contemporary Kids – C.L.I.C.K

  1. La baza proiectului nostru sunt cele trei activităţi de învăţare şi predare transnaţionale care acoperă cele şase tipuri de competenţe contemporane, interdependente, în spiritul inovativ al “21st Century Learning Design”- Microsoft Educator Network. Deci, fiecare activitate are ca scop de a promova construirea cunoaşterii şi rezolvarea problemelor din lumea reală, simultan cu dezvoltarea competenţelor de autocontrol şi comunicare de specialitate prin intermediul tehnologie avansate. Prin interacţiune interculturală intensivă, ne aşteptăm ca elevii noştri să dezvolte abilităţile de comunicare interculturală, precum şi să înveţe cum să gestioneze conflictele. Nu mai puţin important, ne aşteptăm ca ei să devină mult mai flexibili şi adaptabili, automotivaţi si responsabili, toate aceste calităţi fiind foarte apreciate pe piaţa modernă a muncii.

  2. BENEFICIARI DIRECŢI: 108 elevi din învăţământul liceal şi profesional, cu vârsta cuprinsă între 16-18 ani, din Danemarca, Estonia, Portugalia, România, Spania şi Turcia.

Leave a Reply