Home » Acasă » Programe europene » LLP » Comenius » Comenius – Viaţa noastră ca o poveste

TIPUL PROIECTULUI : COMENIUS PARTENERIAT BILATERAL
NUMĂRUL: Nr. COM-13-PBL-96-SV-GR
TITLUL PROIECTULUI : VIAŢA NOASTRĂ CA O POVESTE
PERIOADA: 1 AUGUST 2013 -30 IULIE 2015
COORDONATOR:
LICEUL TEHNOLOGICNR. 1  EPAL FARKADONA,  GRECIA
 OBIECTIVUL GENERAL :dezvoltarea dimensiunii europene în școlile partenere , dezvoltarea calității  în educație și pentru a promova învățarea , pentru a pregăti tinerii elevii pentru viața socială la nivel european , incluziunea socială ,  promovarea  multilingvismuuil șia  diversității .

 OBIECTIVE SPECIFICE  :
1 . să dezvolte  abilități de comunicare în limba engleză pentru 50 de elevi și 10 profesori până la sfârșitul proiectului  .
2 . să dezvolte competențe de bază de a comunica în limba greacă / limba română pentru 20 de elevi și 5 profesori până la sfârșitul proiectului
3. să  dezvolte în rândul beneficiarilor  direcți și indirecți motivația de a învăța limbi străine .
4 . să dezvolte abilitățile de comunicare interpersonală și de lucru în echipă .
5 . să dezvolte competențe de utilizare TIC la elevi și profesori .
6 . Pentru a promova dialogul intercultural România – Grecia și dezvolte competențe interculturale .
7 . să înțeleagă și să respecte  valorile cetățeniei europene : prietenie , respect, toleranță , diversitate  .
8 .să dezvolte abilități de cercetare și de studiu a mediului social ..
10 . să sensibilize elevii privind problemele contemporane care există în viața socială a țării lor și în Europa .

ACTIVITĂȚI
Identificarea și cercetarea  poveștilor de viață ale  familiilor de migranți
Curs de limbă greacă
Primul schimb de elevi  
Expoziție de fotografii
Realizarea și editarea Revistei ,,Our life like a story,,
Proiectul se bazează pe cercetare și cunoaștere a unor povești de viață ale familiilor care au părăsit țara  de origine și s-au adaptat  la un mediu nou de viață, în trecut sau în prezent. Beneficiarii direcți vor ajunge la finalul proiectului să dobândească competențe de  cetățenie  activă, coeziune socială pentru a înțelege și de a promova egalitatea de șanse , indiferent de naționalitate, religie, rasă sau sex.       .
 Elevii trebuie să învețe să descopere și să înțeleagă diversitatea umană, respectul  de a trăi în această diversitate , să comunice în limba engleză și să cunoască limba greacă . Ei trebuie să învețe să se adapteze la o lume dinamică, în schimbare și să  facă față oricărei provocari        .
 In acest proiect vom implica  elevii în activități de observare , cercetare, atât din propria lor comunitate căt și in țara parteneră, în interviuri cu membrii comunității locale       .

BENEFICIARI DIRECȚI :   14  elevi .

 

Nr.crt.

Numele și prenumele

Clasa

Domiciliul

1.

Sopon Mihaela

X C

Bogdănești, Suceava

2.

Solcanu Bianca-Mihaela

XI D

Bogdănești, Suceava

3.

Solcanu Mădălina

IX D

Bogdănești, Suceava

4.

Bold Maria

XI A

 Fălticeni

5.

Matei Ioana

XI A

Fălticeni

6.

Lupu David

X C

 Fălticeni

7.

Iftimie Elena-Roxana

XI A

 Fălticeni

8.

Dan Emilian-Bogdan

XI A

Fălticeni

9.

Moroșanu Alexandra

X C

 Fălticeni

10.

Metric Alexandru-Cosmin

IX J

Sat Podeni, Com. Bunești

REZERVE

 

11

Apetroaei Sînziana

XI E

 Fălticeni

12

Cerbu Nicolae-Sebastian

IX A

Fălticeni

13

Bulai Gabriela-Sabina

IX C

Hârtop

14

Rusu Diana-Nicoleta

XI E

 Fălticeni

BENEFICIARI INDIRECȚI: 50 elevi, 10 profesori, 24 părinți

REZULTATE

  • elevii vor comunica mai bine în lima engleză
  • elevii vor cunoaște limba gracă și vor înțelege diversitatea lingvistică, culturală socială
  • elevii vor învăța ce inseamnă respect, diversitate, toleranță
  • elevii vor învăța să cerceteze o anumită temă, să redacteze un material, să facă schimb de informații, să comunice

 

ECHIPA DE PROIECT

  1. PROF.SUSEANU  CLAUDIA – manager
  2. PROF. GRIGORAŞ  MAGDALENA- coordonator proiect, administrator
  3. PROF. COTUN CORNELIA, responsabil cu calitatea proiectului
  4. PROF. HORVAT  RALUCA – responsabil cu promovarea, evaluarea și valorizarea proiectului

Acest proiect a fost finanţat cu sprijinul Comisiei Europene
Această publicaţie (comunicare) reflectă numai punctul de vedere al autorului şi Comisia nu este responsabilă pentru eventuala utilizare a informaţiilor pe care le conţine.

The most available way something it was and is necessary to get purchase online. The same history and with levitra online can be told that it not an exception to the rules. Rules it only restriction for actions and restrictions shouldn’t be. Because with them becomes it much more difficult to live.

Leave a Reply